tirsdag den 27. oktober 2009

Helvedes morgenen...

Ja sådan var morgenen i morges..! HELVEDE...!

dagen startede ellers godt, kom op til tiden, i tøjet og ud af døren tidligere end jeg plejer, fordi jeg ville prøve og se hvor lang tid det tog at gå fra DR-byen og ud til amager(1stop, men en zone mere).. MEN det skulle vise sig at sådan skulle det IKKE være...!

da jeg kommer til stationen her i byen, ser jeg toget snart kommer, skynder mig derop, men får taget URBAN med på vejen...! da jeg kommer op ind i toget, ja så er der bare KAOS... der er SÅ mange mennesker.. og ja åbenbart er Bx toget aflyst, så nu er der kun B toget... fedt el noget... vi sidder tæt, folk står tæt og jeg ryster og græder indeni, avisen kan jeg gemme mig bag samt kigge ud af vinduet og på telefonen og billedet af prinsessen... jeg overlever og kommer til nørreport... endnu et helvede starter... der er ligeså mange mennesker, ergo flere end der plejer, og derfor skal der flere metrofolk tilkaldes og jeg står ved siden af manden da han gør det.. og ja jeg blir nervøs fordi der skal flere til.. i det samme skriver chris en sms og forklare det m metroen.. det viser sig så at idet han sender den, er han på nørreport el deromkring, for ja jeg har i hvert fald stået og set hans metro kører..! Hvis jeg havde vist han havde været deri, var jeg glædeligt taget m den og taget en omvej for at komme på amger idag, om det så skulle betyde forsinkelse, ja who cares... i hvert fald ikke jeg... jeg ville bare væk.. væk fra helvede...! Vi skriver så frem og tilbage til jeg er på amager... rart, endnu engang redet af manden og hans datter, utroligt de formår at gøre det så mange gange... dejligt, men også skræmmende..!

jeg er så kommet på amager og skal til behandlingsplansmøde... først er min læge ikke kommet (også pga tranporten) og jeg sidder så og tænker, nå men får det vel engang om flere uger, han er jo ikke så hurtig til at finde ud af at få folk ind i kalenderen.. men så kommer han og henter mig..! Jeg går til samtale m ham og min kontaktperson..! Der starter tåerende nok et kvarter inde i mødet... og mødet varer længere end sådan et plejer..! de aftaler et nyt møde med mig i slut nov (om en mdr ca, normalt skal man kun have 2 af sådan nogle, men jeg skal åbenbart have flere) og han ber mig snakke videre i både kognitiv og dynamisk gruppe om det der går mig på lige pt..! Det vælger jeg så at det gør jeg når vi starter kognitiv gruppe  senere på dagen... sådan tænker jeg i hvert fald...! Mødet slutter og jeg går ned i køkkenet til Janni og Patricia og sidder og snakker med dem indtil de andre kommer fra deres grupper/aktiviteter...!

Pausen slutter, Patricia og jeg går til kognitiv gruppe, vi er så åbenbart de eneste to i gruppen.. jeg vælger og satse efter vi har haft mindfullness og ber om hjælp.. stort skridt for mig.. men ved at det også skal være nu hvis jeg skal nå og få noget hjælp..! Randi vores ene teapeut siger så at hun regner med at dele de ca 30-45min mellem Patricia og jeg.. mit for at jeg kan få taget hul og hjælp til at komme videre fra hvor jeg slap hos per min læge, og så patricia for at få indhentet efter hendes fravær.. og gennemgået hvad vi har været igennem imens hun ikk har været der... nu vi alligevel kun er så få..! Fint nok tænker jeg..! Vi starter så med mig.. og jeg får åbnet, faktisk så meget at facaden bryder og jeg stortuder... fuck det var hårdt... og alle følelser blev næsten gennemgået... men især frygten og angsten for at miste og angsten for ikke at være go nok...! Plus jeg flere gange derunder fik at vide; "du tilsiddesætter dig selv alt for meget, lad andre være der for dig også, så du ikk altid kun er der for dem, du har også brug derfor.." Det gør ondt at få at vide, fordi jeg så godt ved det... at jeg har svært ved at tage imod.. (tager faktisk kun imod fra chris nu, og ikke andre.. og ikk altid kan jeg tage imod fra ham...!) og alle dage har jeg haft det... det er jo ikke vant for mig og normalt for mig at nogle vil mig noget godt og giver udtryk derfor..! Da jeg bliver færdig med at ævle.. ja så er der faktisk gået næsten 40min... fik det dårligt over at have taget så meget tid.. men der blev taget tid til Patricia alligevel, vi blev bare lidt senere færdig.. helt ok for os begge... selvom jeg stadig havde dårligt over det at jeg havde taget tiden.. patricia virkede dog glad over det og virkede til at være glad over det, vi snakkede også om det på turen hjem.. og vi fulgtes hele vejen, til hun stog af bussen i rødovere.. vi tog nemlig uden B toget :) weeee.... ikk nogle tog gennem enghave til mig tak.. for det er jeg ikk lige toonet til :)

Imorgen er det så fridag og jeg skal bare lave ingenting.. sådan er planerne i hvert fald nu..! El dvs jeg skal lave lidt.. krydse fingre for at samtalen chris skal til imorgen går godt..!

Så farvel for nu fra mig af.. bye bye bye

Ingen kommentarer:

Send en kommentar