fredag den 16. oktober 2009

bvadr.. er ved at brække mig over mig selv...

Ja hvorfor har jeg bare en tendens til at få folk til at blive sure, kede af det el total trætte af mig....!? Er jeg virkelig SÅ slem en person at omgåes... jeg begynder sku mere og mere at tro derpå...! For får jo ikk rigtig andet at vide...!! Folk er super gode til at fortælle mig en masse negative ting omkring mig, så er jeg for ung, så er jeg for dum, så jeg for bedrevidende/kloge åge, så er jeg syg og ja alt hvad den medfører er lutter negativt, selvom folk åbenbart er SÅ skide skræmte over at spørge ind til mig hvordan den påvirker mig... nej i stedet er det bedre atkonkludere; du fylder og rummer for meget for mig nu, så dig vil jeg aldrig...!! Øh okay, så jeg skal altså stemples for min opvækst.... hvorfor skal folk være SÅ dømmende, hvad sker der ved at spørge ind til noget.. ku jo ske man fandt ud af noget positivt i stedet for det altid er noget negativt...! men nej jeg skal dømmes... for helvede hader det skal forfølge mig rundt.. gider ærlig talt ikke mere...!!!


Idag var jeg så, så genial at skrive på face at jeg havde det dårligt.. c skriver og spør hvorfor... efter lidt tid får jeg ham det fortalt...! Og ja vi ender med at skrive noget tid om det... men ja han vælger så til sidst og logge af, ikk vil svare og da jeg spør hvorfor.. kommer det bare fra ham koldt og kynisk/ligegyldigt...; "du er alt for meget over mig ligenu, sorry for dine problemer men jeg kan ikk overskue dem nu." Ber ham så sige det i stedet for (ligesom jeg har gjort SÅ mange gange før)... og spør samtidig til hvad han mener med at jeg er over ham?... hvortil han svare; "du er bare over det hele siden jeg spurgte, ringer skriver og er bare ARGH..." Jamen det er da også voldsomt dejligt at få at vide, få den kastet i hovedet også.... super lækkert NOT.... og han ved jo godt hvorfor jeg ringer, ligesom jeg plejer, det gør han i hvert fald hvis han bruger tænkeren, nemlig fordi han så tit misforstår det jeg skriver...! Men ja får ikk en chance for at snak med ham, for han er ret så ligeglad...!! Og ja nu tænker jeg bare lidt... er det så det?!?! Var det hans måde at sige på at han ikk kan rumme mig, bare uden at sige det!? Jeg ved det sku ikk.. har ALDRIG oplevet den ligegyldighed fra ham før... men ja det er nu sikkert meget godt.. el noget...!?!?! men hva jeg finder vel ud af det på et tidspunkt... når han gider finde sine fingre frem igen, for at kontakte mig... for ja nu må jeg jo bare lade ham være.. gider sku ikk få smidt i hovedet at jeg er "over ham og at jeg fylder"....!! For alt jeg gør er at prøve og være der for ham, så meget som jeg kan...! Har hørt på en masse m N. selvom det gjorde ondt, det samme m S. og ja også Nelle... men ja det gør nu ikk ondt, ikk mere, for nu kan de sammen og det gør mig glad..!! troede aldrig jeg sku sige det, fordi hun virkelig har sat mit pis i kog mange gange, uden at kende hende...! Så håber jeg bare det fortsætter for dem at de kan sammen...!

men ja er nok kommet til det punkt jeg frygtede aller mest.... jeg mister ham... fordi jeg er en belastning...!! ARGHHHHH hader mig selv... og for at jeg ikk bare kan holde min kæft lukket.. lukke alt inde i mig selv, det var sku meget bedre sådan, så var der i det mindste lidt tilbage...!!!


derudover mener en hvis hr J at han lige sku kontakte mig igår.. endte med to timer i telefon.. om ja alt og intet.. og om hvor meget han savnede mig og fortrød han havde valgt mig fra sidst vi prøvede at få det til at køre... men ja jeg tør sku ikk prøve igen og har egentlig heller ikk lysten.. kan sku ikk gå ind i noget, halvhjertet... og jeg har ikk mit hjerte med deri.... for ja det ligger i splinter hist og pist og her og der...! Og ja hvis jeg fik noget for ham, og ja startede noget op.. ja så ville det gå ud over andre relationer også jo...!! Og ja det vil jeg jo heller ikk at det skal gøre...!!!

Vil IKKE MISTE... hvorfor skal jeg altid miste?! er jeg åbenbart ikk mere vær...!? tror efterhånden ikk derpå.. selvom det var begyndt at gå fremad på amager... men ja nu er det hele tilbage i KAOS.. og jeg ved ikk hvordan jeg skal komme op igen..!! Måske sku jeg bare lade mig indlægge... og så kan de proppe mig med alt deres lort.. så kan jeg blive fed igen og ja.. kan folk så li mig!?! FUCK I HELVEDE JEG HADER MIG SELV..........!!!!!!!!!


slut gider ikk mere, selvom der er masser i hovedet endnu, orker bare IKKE mere...!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar