lørdag den 17. oktober 2009

det med at sige nej...

Ja det dur jeg bare ikk til tror jeg.. eller rettere jeg ved det...!!

Igår efter min helvedes tudetur, ja så blir hr J ved at skrive til mig, ved med at spørge om jeg ikk kommer ud... og skriver flere grunde til hvorfor jeg ikke vil... men ja han er åbenbart ligeglad med at jeg er syg, grim osv, og til sidst orker jeg ikk mere skriven frem og tilbage... han henter mig og vi tager hjem til ham...!

Kommer derhjem... og ja jeg ligger mig på sofaen med det samme, pincelinen og den dårlige nattesøvn tager livet ad mig, og jeg kan ikk holde mig vågen, men heller ikk sove... men jeg ved børnene skal hentes 1 time efter.. så ja, jeg må nok hellere se om jeg kan få sovet inden de gør det...! han ligger sig så hen til mig og begynder at nusse mig... og indeni mig selv virker det bare forkert.. lader som om jeg sover, kan ikk andet, blir lammet og kan ikk få orderne ud af munden; nej gider du godt lade være... betingelsen for at jeg kom ud var at vi sku være VENNER ikk knalde el lave andet... det gjorde jeg klart inden du hentede mig...! Men ja jeg var bare stum...! En time var gået og han kørte... ahh frihed lidt, tænder for flimmerkassen og prøver at finde noget ro, ved det tager noget tid at hente dem.. da de jo er 3 krudtugler...! Men da de kommer hjem, så må facaden på og spille frisk.. for kan høre de er glade fordi jeg er der... og spør hvor jeg er henne... og fra start af ja så springer de alle på mig... selv den lille, selvom hun har været recerveret på det sidste og slet ikk villet nogle kvinder, og slet ikk derhjemme, der er det kun far der har duet... men ja nu duer far åbenbart ikke, for nu er det kun mig... rart hun kan huske mig, men også hårdt at være frisk, når man ikk er det.. men det skal jo ikk gå ud over børnene... selvom jeg helst ville ligge hjemme i min seng, tude og grave mig ned..!!

Da nogle timer er gået, og vi næsten skal til at spise, så ringer C, vil høre om hvordan jeg har det... husker ikk så meget fra samtalen, ud over nogle glimt om chokoladekiks, mælkesnitter og at han først skal spise hos hans mormor kl 18... men dejligt at han gad ringe og ja...!! Plus det gør at jeg lige er væk fra det ovenpå.. ahhhh ro..! Men ja kan høre dem ovenpå og der er ved at være tumelt samt J's lunte er ved at være meget kort, så får sluttet samtalen m C og ja så smutter jeg ovenpå... og ja skal jo så spise, nytter jo ikk andet når børnene sidder og kigger på mig og spør hvorfor jeg ikk spiser... så ned med lidt... selvom det var ubehageligt at spise foran nogle igen...! Pt funger jeg vidst kun til at spise selv el foran/sammen m C.... det er sku ret skræmmende at det skal til at være sådan igen, igen igen... :(

Da vi har spist.. så er der leg m ungerne igen, nu nede på værelset.. og ja J fatter altså åbenbart ikke at han ikk skal rage på mig, til trods for jeg får sagt nej, og gir sure/irriterede blikke...! Selv ikk da jeg siger, nu skal du sku altså til at tænke på dine unger...!! De er her også og har altså øjne alle steder...!!! stopper lidt.. men starter så igen.. men jeg får sat mig og leget med den mindste, så hende og jeg kan sidde der selv og så kan han sidde og glo lidt derfra, for ja der kan han ikk rage...!! Da der er leget lidt, ja så er der snart disney og vi går ovenpå igen... sætter mig i sofaen i et hjørne, m benene oppe, så man ikk kan sidde der, med mindre man er en lille pige på snart 2år, som bare VIL sidde ved mig, det skal hun så have lov til.. og hun kommer op...! Hun blir lagt i seng kort efter... lige da disney starter.. og så er det kun drengene der er vågen.. de er opmærksomme og sætter sig på/ved far da han prøver at rykke sig hen til mig.. haha.. godt drenge :) Disney blir færdig og drengene ska i seng og jeg ligger mig nu på sofaen, ikk flere børn og jeg kan ikk blive ved at holde den friske facade, fordi jeg er helt udkørt... J kommer op igen og vil igen ligge og holde om mig, nusse og kysse... og jeg kan bare IKKE.. og jeg vil IKKE... så ligger m armene foran brysterne, hovedet godt ned mod mig selv og krøbet sammen så meget som muligt...! OG lader som om jeg sover...! Efter ½-1time efter går vi i seng... og ja jeg tør sku faktisk ikk ligge mig til at sove.. elsker normalt at blive holdt om, nusset og ja bare finde tryghed.. men trygheden var bare VÆK... jeg var SÅ utryg... og ville ønske jeg bare lå derhjemme, under dynen og begravet deri...! tror måske jeg får 2timer MAX... men ja lader som om jeg sover... igen fordi jeg blir lammet af ja tavsheden...!! Selvom den store af drengene er kommet op og sove i sengen efter at have haft marreridt i nat, ja så lader han mig ikke være...! Og ja den mellemste af børnene kommer også op i sengen da han vågner kl 5 i morges... og stadig kan han ikk lade mig være...!! Til sidst kan jeg ikk lade som jeg sover mere... og vender mig rundt og ja begynder at pjatte m den yngste af drengene... for så kan han ikk gøre mig noget.. :) Da drengene er stået op og gået ind og se tv.. ja jeg blir liggende er FULDSTÆNDIG smadret.... troede jeg ku ligge der selv, men nej J kommer ind efter at have tændt tv'et til drengene..! Hmm nå... ber ham så lade være og da han blir v at kysse mig i panden, på halsen og ja... så vil han kysse mig på munden og jeg stivner... kan og vil ikke..! Han kigger så på mig og spør om han slet ikk må få... hvortil jeg svare, nej, det havde jeg også sagt inden jeg kom herud...! Pigen vågner og ja han henter hende og hun kommer op og ja igen er hun over mig.. kun mig der dur, næsten... og så står jeg op tager mere tøj på... for ja har sovet i BH og T-shirt, ku ikk andet, mere tøj på end nogensinde før tror jeg..! Går så ned og tager mit pincelin + ja går på min nye ven = toilettet.. (ej heldigvis er det blevet mindre jeg render der :) ) kommer op og de vil ha vi skal spise morgenmad.. hvilket jeg ikk kan og ja gør det heller ikk, for de piller giver kvalme.. bvadr...! Da de er færdige m at lege, går vi ned på drengenes vær og leger... J spør om han skal køre mig hjem efter noget tøj og jeg siger, nej skal bare hjem ikk herud igen, jeg er smadret og det er synd...! og han blir ved jamen kan også hente dig senere hvis det er..!! MEn igen nej, kan ikk holde tanken ud igen..! Vi får ungerne i noget ordentlig tøj og ud i bilen og så køre de mig hjem..!


Og her er jeg så nu og har været en del timer.. og ja har ikk fundet trygheden endnu.. så det skal dagen bruges på... finde trygheden frem, se noget i flimmerkassen og ja bare intet, ud over lige at ringe til min fætter og sige tillykke m hans fødselsdag igår... ja sorry havde glemt det og han er skuffet over mig... JEG BRÆKKER  mig over det BVADR...!!!!  Ville ønske jeg havde mere mod og mindre frygt i livet over at få afslag.. for så havde jeg nok spurgt C om han ville komme herud.. kan bare ikk.. tør ikk.. hader frygt og angst for afslag...!! Hader generelt min angst og min psyke..!!


slut for nu.. gider simpelthen ikke mere....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar